Zenimation
Slappna av och ladda om batterierna med Walt Disney Animation Studios Zenimation. Allt från Raya och Sisu i regnet, Vaiana som kallas av havet eller Baymax och Beast som förvandlas till människor, dessa ikoniska scener blir ett ljudlandskap som aldrig tidigare skådats.
Zenimation, serien som skapar ett ljudlandskap med scener från tidlösa Walt Disney Animation Studios-filmer, återvänder för en ny säsong. Njut av stunder från 80 år av kritikerrosade filmer - inklusive scener från Disneys första långfilm, Snövit och de sju dvärgarna, ända fram till aldrig tidigare skådade ögonblick från Raya och den sista draken. Slappna av och ladda om batterierna med Walt Disney Animation Studios Zenimation - ett animerat ljudlandskap och en hyllning till både de visuella- och ljudkonstnärerna som har jobbat på Walt Disney Animation Studios filmer. Skapat och klippt av David Bess. Producerat av Amy Astley. Från Walt Disney Animation Studios.