Find Me in Paris
Find Me in Paris följer Lena Grisky, en rysk prinsessa och elev på Paris Opera Balettskola. Lena har alltid imponerat sina lärare med sin stil, men i detta tävlingsinriktade program, måste Lena jobba hårt. Efter att ha råkat gå igenom en portal i 1905 och rest till framtiden, måste hon smälta in medan hon väntar på hjälp.
Find Me in Paris följer Lena Grisky, en rysk prinsesssa och elev på den världskända Paris Opera Balettskolan. Lena, en unik talang, fortsätter att imponera på sina medelever och lärare med sin klassiska stil. Men i detta tävlingsinriktade program, måste Lena fortsätta att finslipa sin dans om hon hoppas att bli känd en dag. Sådan är livet för en elev i den hårda världen som är balett, men det är inte unikt för Lena. Lena, som är från 1905, börjar sin resa när hon råkar gå igenom en portal som skickar henne till året 2018. Där har hon ingen tid att anpassa sig, utan måste smälta in fort i hopp om att dölja sin identitet och gömma sig från de farliga Tidsamlarna. Och det är så mycket information att ta in. Som tur är träffar hon Ines, en unik tjej och de blir båda rumskamrater och visar sig vara perfekta för varandra. Hon är den enda som vet om Lenas hemlighet i den moderna världen och Ines hjälper Lena genom allt som är social media, faux pas och modern tonårskärlek. Det finns så mycket romans. Kvar i 1905 är Henri, hennes kärlek. De två planerade att rymma när Lena gick igenom portalen. De två längtar efter varandra tills att Lena träffar Max, en snygg och begåvad dansör. Först blir han charmad av hennes navitet. Men säg inget till Thea - hans flickvän. Thea är en duktig ballerina som hoppas att kunna bli klassens stjärna, men känner sig hotad av Lena och med hjälp av hennes "undersåtar" försöker de att sabotera för Lena så mycket det bara går. Sen har vi Dash, teknikexperten. Han tillbringar timmar med att öva när ingen märker. Dash jobbar hårdare än någon annan. Han är också kär i Ines, till Ines irritation. Sen har vi Jeff - klassens clown. Han är inte som de andra. Han älskar hiphop och allt unikt. Han saknar dock samma teknik som de andra efter år av att ha dansat. Men hans talang gav honom en plats i Grand Prix. Nu måste han bemästra disciplinen om han hoppas att lyckas inom ballet. Lena har aldrig träffat en grupp unika ungdomar som dem. Det är spännande och svårt när hon försöker balansera kärlek, hjärtekrossande och dans. Med hennes nya frihet och moderna tillgångar, varför skulle hon vilja åka hem? Kommer Lena att överleva länge nog för att komma tillbaka till Henri och hennes familj?