RomanceDramaComing of AgeComedyMusic
After an epic summer at Camp Shallow Lake, the Wildcats return to East High where they prepare a stage production of “High School Musical 3: Senior Year.” But plans are disrupted when Principal Gutierrez announces that Disney has decided to make the long-awaited “High School Musical 4: The Reunion” movie on location at their beloved high school.