2001 - 20149 Sezon
Kiefer Sutherland'in CTU Ajanı Jack Bauer'i canlandırdığı bu özgün dizide bütün sezon bir günde geçiyor, her bölüm bir saati kapsıyor ve gerçek zamanlı olarak anlatılıyor.