Tiny Beautiful Things
Cheryl Strayed'in çok satan koleksiyonundan uyarlanan Tiny Beautiful Things, evliliği son demlerini yaşayan, kızı onunla neredeyse hiç konuşmayan ve yazarlık kariyeri olmayan bir kadın hakkında. Bir arkadaşı tavsiye köşesini devralmasını önerdiğinde, Clare bu iş için en son kişi olduğunu düşünür... oysa bu iş için tamamen nitelikli olabilir.