Belgesel
Robin Roberts, Black Panther'in 1960'larda ortaya çıkan çizgi romandan 2018'de tüm dünyanın aşık olduğu filme kadar geçirdiği değişimini ele alır. Roberts, Marvel Stüdyolarının fenomeni "Black Panther"in merakla beklenen devam filmini ve filmin Chadwick Boseman'ın mirasını nasıl onurlandırdığını tartışmak üzere yönetmen Ryan Coogler ile bir araya gelir. Whoopi Goldberg, Boseman'ın dul eşi Simone Ledward Boseman ile özel bir röportaj gerçekleştirir.
ABC News Studios, Rock'n Robin Productions ile "20/20 Presents Black Panther: In Search of Wakanda," sunucusu Robin Roberts'ın sunduğu bir saatlik program, Black Panther'in 1960'larda ortaya çıkan çizgi romandan 2018'de tüm dünyanın aşık olduğu filme kadar geçirdiği değişimini ele alır. Roberts, Marvel Stüdyolarının fenomeni "Black Panther"in merakla beklenen devam filmini ve filmin Chadwick Boseman'ın mirasını nasıl onurlandırdığını tartışmak üzere yönetmen Ryan Coogler ile bir araya gelir. EGOT ödüllü ve "The View" programının moderatörü Whoopi Goldberg, Boseman'ın dul eşi Simone Ledward Boseman ile özel bir röportaj yapar. Kral T'Challa'ya saygı olarak ve filmin prömiyerinden bir hafta önce, programda “Black Panther: Wakanda Forever" filmine özel bir ön bakış sunar.