20/20 Presents: John Lennon: His Life, His Legacy, His Last Days
8 Aralık 1980'de dünya, müzik ikonu ve The Beatles'ın eski üyesi John Lennon'ın ölümünü öğrendi ve hayat durdu.
8 Aralık 1980'de dünya, müzik ikonu ve The Beatles'ın eski üyesi John Lennon'ın ölümünü öğrendi ve hayat durdu. Şimdi, o uğursuz günün 40. yılı ve ölmeseydi 80. yaşında olacağı bu yılda Lennon'ın ikonik fotoğrafını "New York City" tişörtüyle çeken efsanevi rock 'n' roll fotoğrafçısı Bob Gruen ile yeni röportajlara yer veriyoruz; Jack Douglas, Lennon ve Yoko Ono'nun "Double Fantasy" albümünün yapımcısı, yakın arkadaşı ve Hollywood reklamcısı Elliot Mintz. İki saatlik programda Lennon'ın öldüğü gün yaptığı son röportaj ve bunu gerçekleştiren radyo muhabirleriyle yapılan röportajlar da yer alıyor.