Sarah zor bir durumla karşı karşıya kalır. Stan kendini affettirmeye çalışır. Richmond belediye başkanlığı seçimlerinde beklenmedik bir yükselişe geçer.
Sarah bir hastane yatağında uyanır, oraya nasıl geldiğine dair hiçbir fikri yoktur. Hatırladığı son şey kumarhanenin 10'uncu katında belediye binasının anahtar kartını bulduğu ve ardından Roberta'nın onu etkisiz hale getirdiğidir. Nicole'ün Teğmen Carlson'a, Sarah'nın kendini öldürmeye çalışırken yakalandığını söylediğini duyar ve 72 saatlik intihar gözetiminde olduğunu öğrenir. Holder işin aslını bildiğini söyler, fakat kimse ona kulak asmaz. Sarah seçimler sonuçlanana kadar psikiyatri koğuşunda kalacak ve dava tamamen kapanacaktır. Riskleri göze alan Sarah özgür kalabilmek için sistemi atlatmaya çalışır fakat tek çıkış yolunun kendi geçmişindeki sıkıntısı olan Picasso davası ile yüzleşmek olduğunu anlar.