George Stephanopoulos dünya çapında özel bir röportaj için eski MI6 casusu Christopher Steele ile bir araya gelir. Bu Steele Dosyası olarak bilinen istihbarat raporları dizisinin yayınlanmasından bu yana Steele ile yapılan ilk röportajdır.
George Stephanopoulos eski MI6 casusu Christopher Steele ile dünya çapında özel bir röportaj için bir araya gelir. Bu, Steele'in Rusya ile Donald Trump'ın seçim kampanyası arasındaki meşhur gizli anlaşma iddialarını içeren "dosyasını" yayınlamasından beri ilk röportajıdır.