She Taught Love
Kafası başka şeylerle meşgul bir aktör olan Frank Cooper, anı yaşayan spor menajeri Mali Waters ile tanışır. Mali kendi ölümlülüğüyle yüzleşirken, olabilecek en kötü anda bir araya gelen ikili, sevmeyi ve anı yaşamayı öğrenmek zorundadır.