Süper Patiler
Bu eğlence dolu destansı macerada yeni bir tür kahraman türü doğarken, kürkün uçuşunu izleyin. Fernfield Çiftlikleri'ndeki sıradan bir gün, Budderball, Mudbud, B-Dawg, Buddha ve Rosebud'ın her birine benzersiz bir süper güç veren gizemli halkaları keşfetmeleriyle, olağanüstü bir hal alır. Şekil değiştiren uzaylı bir haydut gezegeni tehdit ettiğinde, siz "Patiler, birleşin" diyemeden önce, yavrular inanılmaz yeteneklerini ortaya çıkarmalı ve kurtarmaya koşmalıdır. Ama yeni gizli kimliklerini ifşa etmeden büyük kuyrukları tekmelemeyi başarabilecekler mi? Kahkaha, aksiyon ve inanılmaz yeni karakterlerle dolu Süper Patiler, aklınızı kullanıp birlikte çalıştığınızda, kahraman olmak için süper güçlere ihtiyacınız olmadığını kanıtlıyor.