Aşırı koruyucu bir baba (Bryan Cranston) Stanford’daki kızını ziyaret ettiğinde en büyük kabusu ile karşılaşır: Onun eksantrik Silikon Vadisi milyarderi erkek arkadaşı (James Franco).
Aşırı koruyucu bir baba olan Ned (Bryan Cranston), Stanford'daki kızını ziyaret eder ve burada en büyük kabusuyla karşılaşır: Onun iyi niyetli ama sosyal açıdan tuhaf, Silikon Vadisi milyarderi erkek arkadaşı Laird (James Franco). Aralarında bir rekabet doğar ve Ned bu şatafatlı ileri teknoloji dünyasında kaybolmuşken Laird’ın evlenme teklif etmek üzere olduğunu öğrenince panik seviyesi tavan yapar.