Karayip Korsanları: Dünyanın Sonu
Jack Sparrow, kum denizinde okyanus dibinde kapana kısılmıştır. Gücü gittikçe artan bir birlik kuran Will Turner, Elizabeth Swann ve Kaptan Barbossa onu bulmak için umutsuz bir göreve atılırlar. Egzotik Singapur’dan Dünyanın Sonuna...
Tam da kendisine ihtiyaç duyulduğu anda, kurnaz, hilekar ve çapkın korsan Kaptan Jack Sparrow (Johnny Depp), kum denizinde okyanus dibinde kapana kısılmıştır. Gücü gittikçe artan bir birlik kuran Will Turner (Orlando Bloom), Elizabeth Swann (Keira Knightley) ve Kaptan Barbossa (Geoffrey Rush) onu bulmak için umutsuz bir göreve atılırlar. Kaptan Jack, Brethren Court’un Korsan Lordları’nın sonuncusudur ve özgürlük düşkünü korsanların yaşam anlayışını korumak için son kez kendisini göstermek zorundadır. Egzotik Singapur’dan Dünyanın Sonuna, Shipwreck Adası’ndan büyük mücadelelere kadar pek çok unsuru barındıran bu macera bitmeyen bir aksiyon, sıradışı bir mizah anlayışı ve deniz efsaneleri ve büyüleri ile doludur. Pirates Of The Caribbean (Karayip Korsanları) serisinin bu yeni bölümünde insanın başını döndüren macera ve heyecan dolu bir yolculuk sizleri bekliyor.