Tinker Bell ve Kayıp Hazine
Tinker Bell'e, Peri Tozu Ağacı'nı tekrar gençleştirebilecek büyük bir hazine emanet edilir. Ancak arkadaşı Terence yardım etmeyi teklif ettiğinde, Tink'in öfkesi ve inatçılığı onu alt eder ve işleri yoluna koymak için Pixie Hollow'un ötesine bir yolculuğa çıkması gerekir.
Bu yılki Sonbahar Şenliği özel bir şey olmayı vaat ediyor. Mavi bir hasat ayı yükselecek ve perilerin tüm sihirlerinin kaynağı olan Peri Tozu Ağacı'nı yenilemek için değerli bir ay taşı kullanmalarına izin verecek. Fakat Tinker Bell yanlışlıkla tüm Pixie Hallow'u riske attığında, işleri yoluna koymak için Pixie Hollow'un ötesine, deniz aşırı gizli bir göreve çıkmak zorunda kalır. Arkadaşı Terence'in ve Blaze adında büyüleyici, hovarda bir ateş böceğinin yardımıyla Tink, şaşırtıcı yeni bir dünyaya cesaretle karşı koyar ve en büyük hazineyi keşfeder.