İşte tüyleri diken diken eden kahkahalarla ve göz çıkaran özel efektlerle yüklü korku dolu komik macera! Eddy Murphy, ailesi ürpertici eski Gracey Malikanesinde 999 sırıtan korkunç hayalet ile yüz yüze gelen bir emlakçıyı canlandırıyor. Şimdi doğaüstü psişik Madame Leota'nın (Jennifer Tilly) yardımıyla malikaneyi asırlık lanetinden kurtarmak için aşırı komik bir şekilde savaşmalılar... ve bunu saat 13'ü vurmadan yapmalılar.