The Lone Ranger
Türünün son örneği Lone Ranger, adalet onları yüz üstü bıraktıktan sonra intikam almak için, karanlık ve gizemli bir kanun kaçağı olan Tonto ile bir araya geldiğinde, ünlü maskeli efsaneye yepyeni gözlerle hayat veren, yüksek hızlı aksiyon, patlamalar ve silahlı çatışmalardan oluşan vahşi bir yolculuk.