Sola Dosis Facit Venenum
Bir otel hizmetçisinin gizemli ölümü Harrow'u karanlık bir casusluk ve suikast dünyasına çekerken Nichols, Harrow'un inatçı oğlu James'i yakalamaya yaklaşır.