Dilek Fabrikası
Noel arifesinde ünlü atlı kızak yolculuğuna hazırlanırken Noel Baba’ya elfleri yardım eder. Oyuncaklar bittiğinde canlanır ve Noel Baba’nın büyük çantasına girerler.