Şimdi Ne Olacak?
Meredith ve April, özel hayatlarında yaşadıkları kargaşaya rağmen her zamanki gibi hastanede iş başındadır.
Derek, DC'ye taşınmaya hazırlanırken Meredith de kendini hastanede işle oyalar. Bu arada, Jackson ve April zorlu haberlerle baş etmeye çalışırlar. Arizona ve Amelia, Dr. Herman'a yaklaşmanın en iyi yolunun ne olduğunu tartışırlar.