Timsahların Gizli Yaşamı
Korkunç çeneleri ve pusudaki olağanüstü saldırıları hikayenin sadece yarısını gösterir... Bu süper yırtıcı, su altında gerçek ve beklenmedik doğasını ortaya çıkarır.
Bir timsah, korkunç çenesi ve pusudaki olağanüstü saldırılarından çok daha fazlasıdır. Doğadaki en sinsi yırtıcılardan biri olan timsahın yaşamının yarısından fazlası su altında gizlenerek geçer. Onun gerçek ve beklenmedik doğasını keşfetmek için Okavango Deltası'nda bir dalış gezisine katılacağız.