Adventures in Babysitting
Chris Parker, "rüya" randevusu onu ekince bebek bakıcılığını kabul eder. Üç çocukla sıkıcı bir akşam bekleyen Chris, çılgın arkadaşı Brenda arayıp Chicago otobüs terminalinden kurtar diye yalvarınca, akşam kısa sürede maceralar ve şehrin tehlikeleri arasında sonsuz bir girdaba dönüşür.
Chris Parker, "rüya" randevusu onu ekince bebek bakıcılığını kabul eder. Üç çocukla sıkıcı bir akşam bekleyen Chris, çılgın arkadaşı Brenda arayıp Chicago otobüs terminalinden kurtar diye yalvarınca, akşam kısa sürede maceralar ve şehrin tehlikeleri arasında sonsuz bir girdaba dönüşür. Bebek bakıcısı ve çocuklar güvenli banliyöyü terk eder ve keşif gezilerinin ne kadar korkunç bir şekilde komik hale geleceğini tahmin edemeden büyük şehrin kalbine doğru yola çıkar.