GAAudio DescriptionsClosed Captions
Jake, Denizoğlanı Finn ile tanışır ve bir Elektrikli Fırtına Yılan Balığı’nın fırtınaya neden olmasını engellemesine yardım eder. Jake ve tayfası, insan boyutundaki bir tilt oyununun sonunda bekleyen bir hazineyi arar.