Akashinga'nın Cesur Kadınları
Zimbabwe'deki tamamı kadınlardan oluşan kaçak avlanma karşıtı grup Akashinga'nın hikayesi, hayvanların korunmasında ve toplulukların güçlendirilmesinde devrim yaratıyor.