Alaska'nın Panhandle Bölgesi
Şef Gordon Ramsay, Alaska mutfağının sırlarını keşfetmek için Alaska'nın engebeli bölgesine seyahat eder. Yerli bir Tlingit ihtiyarıyla fok pişirmeyi öğrenir, bir kar fırtınasında dik bir kayaya tırmanır ve yeni öğrendiği bilgilerini efsanevi yerel şef Lionel Uddipa ile bir ziyafette test etmeden önce orman tavuğu avına çıkar.