Aleksander ve Felaket, Korkunç, Berbat, Çok Kötü Bir Gün
Aleksander, hayatının en kötü gününü yaşar ve kötü şeylerin sadece kendi başına geldiğini düşünmeye başlar. Ama babası (Steve Carell) ve ailesinin de, kendi korkunç - ama çok komik - günlerini yaşadığını gördüğünde yalnız olmadığını fark eder.
Genç yaşamının en berbat ve korkunç gününü yaşarken, 11 yaşındaki Aleksander'ın (Ed Oxenbould) maceralarını izleyin... Saçına sakız yapışmasıyla başlayan günde, felaketler birbiri ardına gelir. Ancak Aleksander, iyimser ailesine bu berbat günde başına gelenleri anlattığında beklediği anlayışı bulamaz ve bu kötü şeylerin sadece kendi başına geldiğinden şüphelenir. Çok geçmeden, bütün ailesi kendi felaket, korkunç, berbat, çok kötü gününü yaşarken yalnız olmadığını anlar. Kötü gün yoktur diyenler, henüz kötü bir gün yaşamamış olanlardır.