Alien: Romulus
Bu gerçekten dehşet verici bilimkurgu korku-gerilim filmi, efsanevi "Alien" serisini simgesel köklerine döndürüyor. Bir grup genç kolonici, terk edilmiş bir uzay istasyonunun derinliklerini araştırırken evrendeki en ölümcül yaşam formuyla yüz yüze gelir.
Bu gerçekten dehşet verici bilimkurgu korku-gerilim filmi, olağanüstü başarılı "Alien" serisini simgesel köklerine döndürüyor. Bir grup genç kolonici, terk edilmiş bir uzay istasyonunun derinliklerini araştırırken evrendeki en acımasız ve ölümcül yaşam formuyla yüz yüze gelir. Cailee Spaeny, David Jonsson, Archie Renaux, Isabela Merced, Spike Fearn ve Aileen Wu'nun rol aldığı "Alien: Romulus" filminin yönetmenliğini korku ustası Fede Alvarez yaptı. Senaryosu ise, Dan O'Bannon ve Ronald Shusett tarafından yaratılan karakterlere dayanarak, Alvarez ve sık sık birlikte çalıştığı Rodo Sayagues tarafından yazıldı. İlk "Alien"ın ve serinin yeni filmleri "Prometheus" ve "Alien: Covenant"ın yönetmeni Ridley Scott da Michael Pruss ve Walter Hill ile birlikte yapımcılığı üstleniyor.