Aliens of the Deep
Film yapımcısı James Cameron, benzersiz yaşam formlarının bulunduğu sualtında kalmış bir dağ zincirini keşfetmek için NASA bilimadamlarıyla işbirliği yapıyor.
Akademi Ödüllü yönetmen James Cameron (En İyi Yönetmen Ödülü) ile Sualtı Yaratıkları'nda hayatınızda ender görebileceğiniz bir yolculuğua çıkın. Bu muhteşem sualtı dünyası size yabancı bir ortamda, okyanusların en derinlerinde yaşayan inanılmaz canlılardan görüntüler sunacak . Bu yabancı hayat formları uzayda canlılığın olabileceğine dair bir ip ucu olabilir mi? Uzun zaman unutamayacağınız heyecan verici bir keşfe hazır olun.