Alita: Savaş Meleği
Vizyoner yapımcı James Cameron (AVATAR) ile Robert Rodriguez’den (SIN CITY) gelen yeni film ALITA: SAVAŞ MELEĞİ, umut ve mücadele dolu destansı bir macerayı konu alır.
Vizyoner yapımcı James Cameron (AVATAR) ile Robert Rodriguez’den (SIN CITY) gelen yeni film ALITA: SAVAŞ MELEĞİ, umut ve mücadele dolu destansı bir macerayı konu alır. Alita (Rosa Salazar), tanımadığı bir gelecekte uyanır ve o insan ve robot karışımı sibernetik kabuğunun altında sıra dışı bir geçmişi olan genç bir kadının yüreği ve ruhunun yattığını fark eden merhametli bir doktorun (Christoph Waltz) himayesi altına girer.