Yıldız Ulak Alus
Yeni Lithia Beyliği'nin casusu olan Ay Fırtınası Lana, Shalk ve Higuare ile birlikte paralı askerleri geri getirmekle görevlendirilir. Ancak bir wyvern sürüsü ve haydutlar tarafından takip edilirler. Aureatia'da ise askerî bir görevli, bir ejderhayı öldürerek zafer kazanmanın peşindedir.