Alvin ve Sincaplar: Eğlence Adası
Alvin ve Sincaplar şimdiye kadarki en büyük maceralarıyla geri dönerken, müzik ve unutulmaz eğlencenin gelgit dalgası! Lüks bir yolcu gemisinde tatilde olan Alvin, Simon, Theodore ve Sincapçıklar yaramazlık yapmaya başlarlar ve daha sonra göründüğü kadar ıssız olmadığını keşfettikleri uzak bir adada mahsur kalırlar.
Sincaplar selam! Alvin ve Sincaplar şimdiye kadarki en büyük maceralarıyla geri dönerken, tüm aile için unutulmaz bir eğlence ve müzikle dolu bir gelgit dalgası! Lüks bir yolcu gemisinde tatilde olan Alvin, Simon, Theodore ve Sincapçıklar, kendilerine özgü yaramazlıklarıyla gemiyi sallamaktan kendilerini alamıyorlar. Ancak çete uzak bir adada mahsur kaldığında işler gerçekten gıcırdamaya başlar - ve çok geçmeden yeni tropik oyun alanlarının göründüğü kadar ıssız olmadığını keşfederler.