Annemin Vampirle Randevusu
Hansen kardeşler zor durumdadır. Adam ve en iyi arkadaşı Duffy bir konser için bilet bulurlar ve kız kardeşi Chelsea'nin, rüya gibi erkek arkadaşıyla randevusu vardır. Tek sorun, ikisinin de cezalı olmasıdır. Chelsea ve Adam, çok gizemli bir adamla tesadüfi bir karşılaşma da dahil olmak üzere, annelerini evden çıkarmak için ne gerekiyorsa yaparlar. Küçük kardeşleri, bu yabancının bir vampir olabileceğini anlayana kadar her şey plana uygun gidiyor gibi görünür.