Antarktika'nın Ölümcül Dalgaları
Antarktika'nın vahşi doğalarına giden bir ekibe liderlik eden Bertie Gregory, olağanüstü bir avlanma stratejisi geliştiren ve zor bulunan katil balinaları keşfe çıkar.
Bertie ve ekibi, kötü şöhretli Drake Boğazı'nı geçerek Antarktika'ya ulaşır ve burada bir grup katil balinanın şaşırtıcı zekâsına ve uyum yeteneğine tanık olur. Bu balinalar buzun üstünde dinlenen, "B1" olarak bilinen fokları avlamak için olağanüstü bir strateji kullanır. Bertie, B1 popülasyonunun neden azaldığını öğrenmek ve hızla değişen dünyalarında avlarını yakalamak için izledikleri diğer şaşırtıcı yolları filme almak ister.