Arendelle Şatosu Şömine Keyfi
Tatil için Anna ve Elsa'nın Arendelle Şatosu’nda ateşin parıltısının tadını çıkarın ve geleneksel kütükleri yakıp Kristoff, Olaf ve Sven ile aile oyunu gecesi için sık sık bir araya geldikleri aynı odada tatili kutlayın. Walt Disney Animation Studios'un Karlar Ülkesi 2'sinden tüm arkadaşlarınızla iyi tatiller!