Tek Kişilik Ordu
Mellie'nin Jake'i yeni Özel Kalem'i olarak atama planları, Olivia'yı bunun gerçekleşmemesi için ne gerekirse yapmaya iter. QPA'de ise Abby, Huck ve Charlie ilk vakalarının onları sürpriz bir istihbarata yönlendirmesi sonrası yeni müşterilere bakmaları gerektiğine karar verirler.