Aşk
Ed Sheeran yükselişini nasıl planladığını ve dünya çapında başarıya ulaşmasını sağlayan yolu nasıl kontrol etme kararlılığında olduğunu paylaşıyor. Ed eski dostu Cherry'e nasıl aşık olduğunu ve onun hakkında yazdığı “Kusursuz” isimli çok sevilen aşk şarkısını yazması üzerine konuşuyor. Ed hedeflerinin zirvesindeyken planlanmamış olaylar her şeyi değiştiriyor. Cherry hayatını değiştirecek haberler alıyor ve Ed planların anında değişebileceğini hemen fark ediyor.
Ed Sheeran onu dünya çapında başarıya taşıyan sarsılmaz iş ahlakını açıklıyor. Ergenlik yıllarından özel video görüntüleriyle, Ed beklenmeyen başarısını nasıl planladığını açıklıyor. Müzik endüstrisi tarafından görmezden gelinirken, beklenmeyen yerlerde çalmaya başlıyor ve kararlılığı 2010 yılında medya girişimcisi Jamal Edwards’la yollarını kesiştiriyor. Birlikte, izleyicilerini bulmak için yeni gelişmekte olan interneti kullanıyorlar. “A Takımı” Amerika’yı kırıp geçiriyor ama Ed için hâlâ bir şeyler eksik. Ed, eski okul arkadaşı ve şimdiki karısı Cherry hakkında yazdığı ve romantik aşk hikâyelerini anlatan, çok sevilen aşk şarkısı “Kusursuz”un arkasındaki hikâyeyi paylaşıyor. Cherry hayatını değiştirecek haberler alana kadar Ed’in her şeyi var gibi görünüyor ve Ed planların anında değişebileceğini hemen fark ediyor ve buna uyum sağlaması gerekiyor.