Assembled: The Making of Loki 2.Sezon
Dizinin arkasındaki yaratıcı zihinlerle yapılan samimi röportajlar ve setten özel görüntüler eşliğinde, "Loki: 2. Sezon"a güç veren yetenekli ekibin bu yeni MSE macerası için çıtayı nasıl yükselttiklerini öğreniyoruz. Güçlü bir hayal gücünün ürünü kostümlerin, özenle hazırlanmış ortamların ve acayip farklılıkların hayata geçirilişine tanık olurken bir yandan da yeni dostlar ve düşmanlarla tanışıyoz. "Assembled: Loki 2. Sezonun Kamera Arkası"ın da çoklu evrende zaman kaymasına şahitlik ediyoruz.