Assembled: The Making of X-Men '97
1990'ların başında, "X-Men: The Animated Series" televizyonda yayınlanmaya başladı ve yeni şeylere aç milyonlarca insanı derinden etkiledi. Dizi daha önce çizgi filmlerin yapmadığı bir şey yaparak ön yargı ve sosyal adalet gibi konuları ele aldı. "Assembled"ın bu bölümünde, "X-Men: The Animated Series"in doğuşu ve 30 yıl sonra "X-Men '97" olarak yeniden dirilişi anlatılıyor.
1990'ların başında, Marvel çizgi romanlarını okuyanların dışında çok az insan "Rogue," "Beast," "Gambit," hatta "Wolverine" isimlerini duymuştu. Bu üzücü durum "X-Men: The Animated Series" televizyonda yayınlanmaya başladığında değişti ve dizi yeni şeylere aç milyonlarca insanı derinden etkiledi. Dizi daha önce çizgi filmlerin yapmadığı bir şey yaparak ön yargı ve sosyal adalet gibi konuları ele aldı. Karakterler süper kahraman olsalar da dışlanmış, mazlum karakterlerdi. Dünyanın her yerindeki çocuklar ve yetişkinler, karakterlerde kendilerinden bir şey gördü. "Assembled"ın bu bölümünde, "X-Men: The Animated Series"in doğuşu ve 30 yıl sonra "X-Men '97" olarak yeniden dirilişi anlatılıyor. Bu klasik dizinin kendinden ödün vermeden yola nasıl devam ettiğinin hikâyesini hem orijinal kadroyla hem de ekibe yeni eklenen seslerle yapılan söyleşilerden öğrenin.