İtici
Cinayet zanlısı, bir tür zihin kontrolü kullanarak yetkililerden kaçtıktan sonra şifreli bir ipucu bırakır.
İnsanları sesinin gücü ile kontrol etme yeteneğine sahip olan sadist bir katil, Mulder'ı ölümcül bir irade testine tutar.