Avengers: Sonsuzluk Savaşı
Evrene felaket yağdırmanın eşiğindeki güçlü Thanos ile, Avengers ve Süper Kahraman dostları tüm zamanların en büyük hesaplaşmasında her şeyi tehlikeye atar.