Araçta Bebek Var
Başka bir çocuğu daha evlat edinme arayışı, Mitch ve Cam için ani duygusal iniş çıkışlara yol açmıştır. En son yolculuklarında Gloria'yı yanlarına çevirmen olarak alıp Jay ve Manny'yi, büyük bir dans resitali olan Lily'ye bakmak zorunda kalırlar. Bu esnada Claire ve Phil, ebeveynleri olarak Alex'i ilk balosuna göndermenin gururunu yaşarlar fakat Haley'nin geleceğe yönelik şok edici planları her şeyi bir anda gölgede bırakır.