Ateşle İmtihan
Pancho Villa, Francisco I. Madero’nun himayesine girerek Başkan Porfirio Díaz’a karşı başlatılan Meksika Devrimi’ne katılır. Eski haydudun savaş meydanındaki öz güveni, Juárez Şehri’nde önemli bir rol oynar.
Pancho Villa, Francisco I. Madero’nun himayesine girerek Başkan Porfirio Díaz’ın diktatörlüğüne karşı başlatılan Meksika Devrimi’ne katılır. Haydutluktan askerliğe geçen Villa, Juárez Şehri Savaşı’nda ilk büyük zaferini kazanarak liderlik ve askerî strateji yeteneğini gösterir.