Beyaz Diş 2: Beyaz Kurt Efsanesi
Hayatta kalan son Alaska yerlisi kabilelerinden birini kurtarmak isteyen cesur ve güçlü kurt köpeği Beyaz Diş, madencilerin kutsal topraklara zarar vermesine engel olmak için sahibinin arkadaşlarından biriyle iş birliği yapar.