Ölümün Ötesi
Sunucu Morgan Freeman geçmiş ve şimdiki farklı dinlerin şu soruyu nasıl yanıtladığını araştırıyor: Öldüğümüzde ne olur?
Biz öldükten sonra bize ne olur? Nereye gideriz? Yaşayan bir parçamız kalır mı? Dizinin son bölümünde Morgan Freeman, insanlığın ölümden sonraki yaşam takıntısını anlamak için yola çıkıyor. Morgan Freeman, ölen ve bunun hakkında konuşmak için geri gelen David Bennett; ölümden sonra fiziksel bedenlerimiz dışında hayatta kalan bir şey olduğuna inanan doktor Sam Parnia; bir adamın ölümünün insanlığa nasıl sonsuz yaşam verdiğini ortaya çıkaran arkeolog Jodi Magness; Morgan'a Hindu reenkarnasyon inancında rehberlik eden keşiş Swami Varishthananda; antik Aztek insan kurbanları ile modern Ölüler Günü kutlaması arasında bağ kuran akademisyen Enrique Rodriguez-Alegria; binlerce yıllık piramit mezarlarda ölümün ötesinde yaşam olduğuna dair bilinen en eski inancı ortaya çıkaran Mısırbilimci Salima Ikram ve dijital ölümsüzlük peşinde karısının anılarını ve bilincini BINA48 adlı bir robota indiren Martine Rothblatt ile konuşuyor.