Çizgi Arabalar: El Materdor
Mater, İspanya'da ünlü bir buldozer dövüşçüsüdür. O kadar iyidir ki, aynı anda birden fazla buldozeri püskürtebilir. Şimşek McQueen, bu uzun hikayede, en kötü durumda Mater'a katılır.