Blaze of Glory
Ölümcül derecede hasta eski bir mahkûmun bir banka soygunuyla bağlantısı ortaya çıkınca, Art ve Raylan, o ve genç yandaşları tekrar saldırmadan önce onu bulmak zorundadır. Ancak Winona, soygunda delil odasındaki bir dolaptan aldığı yüz dolarlık banknotun izinin sürüleceğinden endişe edince insan avı karmaşık bir hal alır.