Booyang: Aile Desteği ve Uçmak
Mihyun, Bongseok'un sırrını saklı tutmak için aşırı korumacı bir ebeveyn olmuştur. Sırrı iyi sakladığına inanmaktadır ama sosyal medyada gizemli olaylar meydana gelince giderek daha fazla endişelenir. Frank, birilerinin emriyle doğaüstü varlıkları aramaktadır.