Shawn kızlara ilgi göstermeye başlar ve Cory terk edilmiş hisseder.
Shawn kızlara ilgi duymaya başlayınca Cory kendini terk edilmiş hisseder ve misilleme yapmak için Topanga'ya çıkma teklif eder. Ama çok geçmeden kızların da eğlenceli olabileceğini keşfeder.