Her Şeyi Yak
Tam da Derek'ın durumu iyiye gidiyor gibi gözükürken ciddi bir komplikasyon ortaya çıkar ve Kit, Cain'in kılıfına uydurduğu işlemin son kurbanının Derek olabileceğinden korkmaya başlar. Cain'in eski sevgilisi ameliyat için hastaneye getirildiğinde doktorlar, onun kişisel hayatı ile ilgili nihayet bir fikir edinir.
Tam da Derek'ın durumu iyiye gidiyor gibi gözükürken ciddi bir komplikasyon ortaya çıkar ve Kit, Cain'in kılıfına uydurduğu işlemin son kurbanının Derek olabileceğinden korkmaya başlar. Cain'in eski sevgilisi ameliyat için hastaneye getirildiğinde doktorlar, onun kişisel hayatı ile ilgili nihayet bir fikir edinir. Bu sırada Conrad hastanenin içinde bulunduğu acil durum ile ilgili Marshall'ı bilgilendirir.