Büyük Kedi Oyunları
Hangi büyük kedi en iyisi? Büyük Kedi Oyunları, bir dizi spor etkinliğinde aslan, kaplan ve çitaları karşı karşıya getiriyor. Şampiyon büyük kedi, kedilerin nihai kralı olacak. Büyük kedi uzmanı Boone Smith, kediler için engeller yarattı. İlk kez denenen Büyük Kedi Oyunları’nda her şey olabilir.