Buzun Üzerinde
Mickey ve arkadaşları donmuş bir nehirde çeşitli seviyelerde kayak keyfi yapar. Mickey ve Minnie romantik şekilde kayarken Donald Pluto ile dalga geçer ve başını, Mickey’in kendisini kurtarması gereken bir uçurtma ile belada bulur.